• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
25

آثار منتشر شده

  • ۱۹:۳۱
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

چهارده مقاله و گفتار

چهارده-مقاله-و-گفتار

مولف: دکتر سید محمد باقر حجتی

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: چاپ اول، بهار ۱۳۶۱

چکیده‌ای از کتاب: پس از بررسی و کاوش در مقطع زمانی که رسول گرامی اسلام و کتابش (قرآن) به سوی جامعه بشری مبعوث گشت. به این نتیجه که ملل و اقوام پیش از اسلام در شرایط بسیار محسوس و ملموس به اصطلاح و تعدیل نیازمند بودند و احتیاج به انگیزه‌های نیرومند داشته تا در طریق حق و سعادت رهبری گردند در ۴۱۰ مقاله و گفتار که به نام چهارده شخصیت معصوم از لغزش و گناه انتخاب شده گزارش خواهد شد که رسالت نبی اکرم(ص) یک رسالت عمومی و جهانی بوده است. مقالات اگرچه بر محور یک موضوع خاص نمی‌باشند ولی درون آن‌ها گفتارهای سودمندی از بزرگان دین و علم به چشم می‌خورد که شاید برای برخی از علاقمندان به اسلام و قرآن چاره‌ساز و کارامد باشد.

 اسرار آیات (ورود ارواح و اجساد)

اسرار-آیات

مولف: غلام حسین آهنی

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: چاپ اول، زمستان ۱۳۶۱

چکیده‌ای از کتاب: رکن ایمان اصل مهم حکمت و عرفان است این علم دشوارترین علوم و لطیف‌ترین و شریف‌ترین آن‌ها از لحاظ قدر و منزلت و دمت و دقت طریق و قواعد لیلا کتاب اسرار آیات بعث و عود ارواح و اجساد جمع مختلف حکما و متکلمین و ارباب ادیان و شرایع درباره انتقال ارواح از اجساد طبیعی به اجساد مثالی و برزخی قیامت نفس صور و …می‌باشد که با توجه به اختلاف آرا در این موضوع مولف محترم کوشیده است برای کشف این راز و گشودن این سر از آیات قرآن بهره گیرد.

 اندیشه اسلامی (قرآن و اندیشه)

اندیشه-اسلامی

مولف: واحد مطالهات و تحقیقات بنیاد قرآن

ناشر: بنیاد قرآن با همکاری روابط عمومی دادستانی کل کشور

تاریخ انتشار: چاپ اول، ۱۳۶۲

چکیده‌ای از کتاب: شناخت قرآن برای هر فرد عالم به عنوان یک فرد عالم و برای هر فرد مومن به عنوان یک فرد مومن امری ضروری و واجب است اما برای یک عالم انسان شناس و جامعه شناس شناخت قرآن از آن جهت ضروری است که این کتاب تکوین سرنوشت جوامع اسلامی در تکوین سرنوشت بشر موثر بوده است. نگاهی به تاریخ این نکته را روشن می‌کند که عملاً هیچ کتابی به اندازه قرآن بر روی جوامع بشری و زندگی انسان‌ها تاثیر نگذاشته به همین جهت است که قرآن خود به خود وارد حوزه بحث جامعه‌شناسی می‌شود و جزو موضوعات مورد بررسی این قرار می‌گیرد.

 آفرینش هنری در قرآن

آفرینش-هنری-در-قرآن

مولف: سید قطب ،دکتر محمد مهدی فولادوند

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: ۱۳۵۹

چکیده‌ای از کتاب: در کتاب حاضر که متن عربی آن تصویر فنی فی قرآن نام دارد بیشتر روی تصاویر قرآنی و جنبه خیال انگیزی و صحنه پردازی‌های آن تکیه شده و فهم کامل متن عربی آن موکول است به شناخت قرآن و ادیان سامی و ضمن آگاهی از نمایش و هنر و شناخت زیبایی و نقاشی و شعر بدون این مقدمات و گردن خواندن کتاب از عربی به فارسی فاقد معنا خواهد بود و ابتکار مولف شهید مورد تقدیر واقع نخواهد شد نگارنده کوشیده‌ام تا مطالب هنری این کتاب را تا حد امکان به زبان شیوا و احیاناً با حذف پاره‌ای از مکررات آن به پا سیروان درآورند و معانی دقیق آیات را با قید نام سوره و شماره آیه بر اساس ترجمه جدید خود آن به زبان مردم ما که آخرین و تازه‌ترین برگردان کتاب آسمانی است و در تنظیم آن صدها کتاب تفسیر عربی و فارسی و فرانسه و انگلیسی مورد استفاده قرار گرفته.

 آموزش بهگزینی قرآن زبان و مفاهیم

بهرگزینی-آفرینش-در-قرآن

مولف: محمد رسول دریایی با همکاری سید مهدی حسین زاده

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: نوبت چاپ اول ۱۳۸۱

چکیده‌ای از کتاب: قرآن باید در تمام شئون زندگی ما حاضر باشد تلاوت قرآن مقدمه اونس و فهم این کتاب آسمانی است. با گسترش کلاس‌های تعلیم قرآن جامعه‌ای نورانی به نور قرآن ایجاد کنیم. مجموعه حاضر شامل آیات عربی با ترجمه فارسی و انگلیسی است که ذیل آن آیات مفردات و واژه‌های انگلیسی معادل آن به صورت مرقوم ارائه شده است همراه با این مجموعه گزیده تفسیری و نیز جایگاه ولایی آیه مطرح گردیده است شیوه آموزش قرآن در این مجموعه مبتنی بر آیات با اعراب و درک مفاهیم و عبارت در پایان هر حزب دانستنی‌ها و لطایف و نکات مهم همراه با واژگان انگلیسی فراهم آمده که قرآن پژوه و قرآن آموزان را بهره‌ای وافر می‌بخشد.

بررسی ابدال اعلال و ادغام در قرآن کریم

بررسی-ابدال-اعلال-و-ادغام-در-قرآن-کریم

مولف: نوشین صاحب

ناشر: مرکز فرهنگی انتشاراتی منیر

تاریخ چاپ: ۱۳۸۰

چکیده‌ای از کتاب: کتاب حاضر که حاصل تلاش و کوشش فراوان مولف است و به بررسی دگرگون اسم‌ های موجود در قرآن کریم پرداخته برای محققان علوم قرآنی بسیار مفید خواهد بود دستور نویسان عرب بر اساس قیاس‌ های عمومی و کلی واژه‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌ دادند و به توضیح دگرگونی‌ های آن‌ها می‌ پرداختند. در این اثر مولف در خصوص اسم‌های قرآن که با توجه به قالب‌ های اصلی دچار تغییر و دگرگونی شده‌اند به کتاب‌ها و منابع استوار مراجعه کرده و توضیحات آن را خوانده و کوشیده آن‌ها را با زبانی آسان و شفاف ارائه دهد و از عهده این مهم نیز احمد است و همین امر سبب شده است که مطالب کتاب از استحکام خوب برخوردار گردد و بتواند مورد استناد قرار گیرد.

تاریخ تفسیر و نحو

تاریخ-تفسیر-و-نحو-

مولف: دکتر سید محمد باقر حجتی

تاریخ چاپ: چاپ اول، دی ماه ۱۳۶۰

ناشر: بنیاد قرآن

چکیده‌ای از کتاب: در مقالات اول، بررسی درباره آغاز پیدایش تفسیر و طوری که این علم در طول قریب به دو قرن اول هجری به خود است به عمل آمده و در ضمن آن از مفسران به نام این دو قرن مطالبی سودمند یاد شده است که بزرهای نخستین و روش‌های تفسیری را که در قرن‌های بعد پدید آمده است تا حدودی دقیق می‌نمایاند و مطالب تازه‌ای در آن به چشم می‌خورد در مقالات دوم از برجسته‌ ترین مفسران دوره صحابه یعنی عبدالله بن عباس سخن به میان می‌آید که چه عواملی در نبوغ او از نظر تفسیر قرآن موثر بوده است ضمن این مقاله برای درک عظمت شخصیت تفسیری ابن عباس تاریخ تفسیر را نسبت از آغاز تا عصر حاضر بررسی کرد که نکات جالبی را در مسئله تاریخ تفسیر به ارمغان آورده و راهگشا و زمینه‌ای برای محققان خواهد بود که در تاریخ تفسیر می‌کوشند در مقالات سوم نیز راجع به پیدایش صناعت نه و کیفیت تور و پیشرفت آن عصر سیبویه یعنی اواخر قرن دوم مطالب سودمندی به چشم می‌خورد و از منابع فریقین به اثبات می‌رسد که اولین واضح علم نحو امیرالمومنین علی بوده است در طی این مقاله استادانی که در پروردن سیبویه کتاب موثر بودند مورد توجه قرار گرفته و نقدهایی در تاریخ نفت تا عصر سیوی به عمل آمده است که ماه عسل و باز و بازده آن خالی از تازگی نیست.

جمال انسانی گر یا تفسیر سوره یوسف

جمال-انسانی-گر-یا-تفسیر-سوره-یوسف

مولف: صالحی نجف آبادی

ناشر: بنیاد قرآن

سال نشر: ۱۳۶۰

چکیده‌ای از کتاب: قرآن چراغی است که روشنی آن فرو نمی‌پذیرد. چشمه زاینده‌ ای است که وارد این از آن نمی‌کاهند نشانه‌ هایی است که روندگان آن‌ ها را نمی‌ یابند دلیل کسی است که به آن سخن گوید فیروزی کسی است که آن را حجت آورد نگهدارنده کسی است که به آن عمل کند سپر کسی است که به برگیرد دانایی کسی است که در گوش دارد همانا قرآن ایمان و کانون آن سنگ بنای اسلام و پایه آن میدان‌های حق و راه‌های آن می‌باشد.

تست‌های چهارگزینه‌ای در کلام امام علی(ع)

تست‌های-چهارگزینه‌ای-در-کلام-امام-علی(ع)

مولف: علی رجایی

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: زمستان ۱۳۸۰

چکیده‌ای از کتاب: مجموعه حاضر شامل صدها سوال تستی است که بر اساس موضوعات کتاب عربی اول دبیرستان طراحی و طبقه‌بندی شده است که در جای جای آن از احادیث و کلمات قصار آن حضرت است شهادت شده است و در پایان هر دوره یک متن داستانی که در برگیرنده نکات اخلاقی مربوط به زندگی امام علی(ع) و یاران پاکبازان حضرت است به کار رفته است.

میراث رسالت

میراث-رسالت

 

مولف: آیت الله سید علی خامنه‌ای

ناشر: انتشارات مسیحا

تاریخ چاپ: ۱۳۹۸

چکیده‌ای از کتاب: مثل چنین روزی در آن موقعیت مهم و حساس که پیغمبر اکرم(ص) آخرین ماه‌های حیات مبارک خود را می‌گذراند امیرالمومنین(ع) را به ولایت یعنی سرپرستی مسلمین و به حکومت یعنی مدیریت جامعه اسلامی نسب فرمود ولایتی که در اینجا مورد نصب و محل اشاره پیغمبر اسلام قرار گرفته و صرفا آن ولایت کلیه الهیه معنوی که مبتنی بر عناصری دیگری است نیست بلکه یک امر الهی و یک فرمان آسمانی و ملکوتی است که با این بیان تشریحی نبوی که فرمود:

من کنت مولا فهذا علی جان مولا

قابل نصب و جعل نیست.

فلسفه شناخت در قرآن

فلسفه-شناخت-در-قرآن-کریم

 

مولف: علی عبدالعظیم

ترجمه: محد صادق سجادی

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: چاپ اول بهمن ماه سال ۱۳۶۳

چکیده‌ای از کتاب: در پرتو بررسی در قرآن در میابیم که حاوی حقایق علمی بسیاری است و بسیاری از مشکلات فلسفی را که افکار دانشمند و فلسفه را از دیرباز به خود مشغول داشته است بیان می‌نماید از جمله مسائل دقیق فلسفی از برکت قرآن مجید حل شده قضیه معرفت و شناخت یعنی مسئله‌ای است که فلاسفه از قدیمی‌ترین روزگاران تا عصر حاضر گرفتار حل آن بوده و می‌باشند و قرآن آن را از طریق علمی و عملی حل کرده است. مسئله معرفت از لحاظ ماهو مسئله معرفت از لحاظ ماهوی و کیفیت مشکل بزرگی است که به قول فلاسفه و دانشمندان از آن ناتوان بوده و آراء و عقاید گوناگون در این مورد ابراز کردند.

حسن ختام عاشقی

حسن-ختام-عاشقی

 

مولف: حسین میکائیلی به اهتمام محمدرضا بن آبادی

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: ۱۳۹۴

چکیده‌ای از کتاب: امروزه رسالت رسانه‌ها بسیار فراتر از تولید و نشر آثار است در عصر ارتباطات و اطلاعات رسانه باید به مخاطب خود تعاملی دو سویه و ارتباطی تنگاتنگ برقرار نماید تا بتواند روی او نفوذ کند و تأثیر هدفمند بگذارد ایجاد چنین رسانه‌ای خود هنر است انقلاب اسلامی ایران به رهبری زعیم عالیقدر امام خمینی و به برکت دوران هشت سال دفاع مقدس فضایی را ایجاد نموده و هلی شد برای خلق آثاری ارزشمند که بتواند ضمن برقراری ارتباط با مخاطب اهداف والای خود را به او منتقل نماید.

حدیقة الغدیر

حدیقه-الغدیر

 

مولف: ابوذر آلوش

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: نوبت چاپ اول ۱۳۹۲

چکیده‌ای از کتاب: این کتاب به منظور پاسخگویی به برخی از شبهات نسبت به مذهب تشیع تدوین شده و در صدد رفع اتهامات وارده به مذهب تشیع هست. در این کتاب سعی شده است تا با مدارک موثق مانند قرآن مجید و منابع مورد قبول اهل سنت مانند کتب و مدارک خود آنها حقانیت مذهب تشیع اثناعشری اثبات شود تا به یاری خداوند متعال برادران و خواهران مسلمان از تمامی کشورهای اسلامی بتوانند متوجه حقیقت مذهب تشیع شده و دشمنان واقعی اسلام نتوانند آنان را با دروغ نسبت به به ضدیت با این مذهب همراه نمایند.

سیمای صابران در قرآن

سیمای-صابران-در-قرآن

 

مولف: یوسف قرضاوی

ترجمه: علی لسانی فشارکی

تاریخ چاپ: چاپ اول بهار۱۳۶۰

چکیده‌ای از کتاب: صبر درخشنده‌ترین خلق و خوی قرآنی است که در همه سوره‌های مکی و مدنی قرآن به نوعی مورد توجه و عنایت پروردگار قرار گرفته است دکتر یوسف قرضاوی در نخستین اثر خود کوشیده است با بیانی زیبا و اتقان به تحقیق موضوعی پیرامون مفاهیم آیات قرآنی در رابطه با صبر و صابران بپردازد.

مدیریت جامع مذاکره (هنر مطابق متقاعد نمودن طرف مقابل و ایجاد تفاهم مشترک)

مدیریت-جامع-مذاکره

 

مولف: محمدرضا بنا آبادی

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: چاپ اول ۱۳۹۱

چکیده‌ای از کتاب: کتاب مدیریت جامع مذاکره نوشته پژوهشگر ارجمند جناب آقای محمدرضا بنا آبادی با توجه به مندرجات آن کتابیست جامع و نویسنده محترم فراتر از تدوین انواع مذاکره شیوه‌های آن در واقع دایره المعارفی را در زمینه‌ی علم و هنر مذاکره ارائه نموده است متن کتاب را مورد مطالعه قرار داده و از وفور مطالب مفید و متنوع محقق را تحسین نموده‌ام.

صحیفه سجادیه

صحیفه-سجادیه

 

ترجمه: دکتر اصغر برزی

مقدمه: سید مهدی حسین زاده

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: چاپ اول بهمن ۱۳۹۷

چکیده ای از کتاب: عینک ترجمه‌های شیوا با طرزی زیبا به قلم دکتر اصغر برزی از این اثر جاودان صورت پذیرفته و بنیاد قرآن تهران با کمال سرافرازی آن را در اختیار مردم شریف کشورمان قرار می‌دهد. قبل از این بنیاد قرآن ترجمه قرآن و نکات نحوه آن را از دکتر اصغر برزی چاپ و منتشر کرده و با تحسین اهل فضل فوق وافری در نشر معارف و فرهنگ اسلامی به دست آورده است. اساس کار مترجم در ترجمه صحیفه سجادیه همان شیوه ترجمه قرآن است به گونه‌ای که نه عربی زدایی افراطی دارد و نه در عربی گرایی زیاده روی کرده بلکه برای فهم معنا فارسی معیار امروز را برگزیده و عبارت‌های پیچیده و دور از ذهن در ترجمه به کار نبرده است.

سیمای مومن در قرآن و حدیث

سیمای-مومن-در-قرآن-و-حدیث

 

مولف: سید محمد باقر حجتی

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: چاپ اول بهار ۱۳۶۱

چکیده‌ای از کتاب: این مقالات با وجود اینکه مسلماً با ارشاد یاران علم و قلم می‌تواند کمبودهایش را به کمال بازآورد مربوط به سال‌های ۱۳۳۹ هجری شمسی به بعد است که بر حسب موضوع تا حدودی ترتیب یافته است گرچه دارای ترتیب منطقی نیست و بر محور یک موضوع خاصی نمی‌باشد ولی در مطاوی آن‌ها گفتارهای سودمندی از بزرگان دین و علم به چشم می‌خورد که شاید برای برخی از علاقمندان و اسلام و قرآن به کار افتد.

مقدمات بنیادین علم تفسیر

مقدمات-بنیادین

 

مولف: آیت الله شیخ محمد فاضل لنکرانی

مترجم: محمد رسول دریایی

ناشر: انتشارات کاوش قلم، انتشارات بنیاد قرآن

چکیده‌ای از کتاب: مقدمات بنیادین علم تفسیر کاوشی نوین در بازنشانی بازشناسی قرآن و نگاه ژرف به پایه‌های علم تفسیر دارد این مجموعه مباحثی پژوهشی در نمونه‌های عینی و جستاری برهانی پیرامون اعجاز قرآن و درآمدی نوبر قرائت‌های و نگرشی جدید و ارکان تحلیل قرآن در مقولات تحریف ناپذیری آن و شیوه‌های شگرف در پاسخگویی به شبهات به شمار می‌آید مولف عالیقدر با سعه صدری وصف ناپذیر از ادیبانه تفسیر گونه به تبیین مفاهیم یادشده می‌پردازد و به حق بر اساس منهجی استوار ریشه‌های پایه‌های اساسی شناخت ثقل اکبر را به بحث و پژوهش می‌گذارد.

زبان پژوهی قرآن (قرآن پژوهی بشارت حکیم) 

زبان-پژوهی-قرآن

 

مولف: سید مهدی حسین زاده

ترجمه و تحقیق: مصطفی رحیمی نیا

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: سال ۱۳۹۶

چکیده‌ای از کتاب: طرح بشارت حکیم عنوان مجموعه پژوهشی آموزشی و کاربردی است که به منظور فراگیری مفاهیم قرآن و تأمّل در آیات آن تدوین یافته است این مجموعه شامل ترجمه آیات شرح کامل واژگان معرفی سوره‌ها و مروری بر مفاهیم و نکات تفسیری قرآن کریم است که از سویی می‌توان با ترجمه روان آیات آشنا شد و از سوی دیگر با مراجعه به شرح واژه به توضیح نکات تفسیری می‌توان از مفاهیم آیات آگاهی یافت.

نگرشی نوین بر تاریخ علوم قرآنی

نگرشی-نوین-بر-تاریخ-و-علوم-قرآنی

 

مولفین: فائزه عظیم زاده اردبیلی، دکتر بی بی سادات رضوی، دکتر اعظم پویازاده

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: چاپ اول ۱۳۸۰

چکیده‌ای از کتاب: کتابی که در پیش روی خواننده گرامی قرار دارد تبویب‌ای جدید و نوین است.

از مباحث شناخت تاریخ قرآن و تاریخچه تدوین و نگارش و قرائت قرآنی و همچنین علوم قرآنی شامل پدیده اعجاز و محکم و متشابه ناسخ و منسوخ و غیره که در قالب واحدهای درسی تاریخ قرآن و علوم قرآنی قابل استفاده جمع دانشجویان و دانش پژوهان حوزه‌های علمی در زمینه دانش‌های قرآنی می‌باشد ویژگی شگفت و زاید الوصف این کتاب با فصل بندی جدید و جامعیت عناوینی است که در قالب یک کتاب آورده شده خوانندگان محترم با رجوع به سایر کتب نوشته شده در این موضوع درخواهند یافت که در آن کتب قسمتی از این موضوعات به نحوی از انحاء پردازش شده است ولیکن به دلیل ساختار کلی و سیستماتیک جدید این کتاب کلیه مدرسین و اساتید محترم می‌توانند و معرفی آن در تدریس واحدهای تاریخ قرآن، قرآن، فهم قرآنی دانشجویان خود را از خرید چند کتاب جهت واحدهای درسی در این زمینه بی‌نیاز سازند.

مرثیه‌ای به وقت ملکوت

مرثیه-ای-به-وقت-ملکوت

 

مولف: وحید قاسمی

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ چاپ: سال ۱۳۹۲

چکیده‌ای از کتاب: در ادبیات آنجا که تراژدی رخ می‌دهد نوعی همدلی سراغ انسان را می‌گیرد اما تراژدی در دنیای ادبیات انسان را دچار تحول باطنی نمی‌کند بلکه در پهنه تاریخ رخدادی برمی‌آید و آن رخداد به اسطوره و فرهنگ در می‌آید دل به یار مانی موقت می‌گردد اما پاره‌ای از رخدادها در حصار و پرده تراژدی جانمی جان می‌گیرند نمی‌شود آن‌ها را اتفاقاتی در پهنه تاریخ دید و از آن گذشت.

گوناگون

گوناگون

 

مولف: آیت سید ابوالفضل میرمحمدی

ناشر: بنیاد قرآن

تاریخ نشر: ۱۳۹۶

چکیده‌ای از کتاب: این دفتر مجموعه‌ای از یادداشت‌های حضرت آیت الله سید ابوالفضل میرمحمدی که در اختیار بنیاد قرآن قرار گرفته و انتشار آن را مغتنم شمرد این لذا توفیق رفیق راه من شد تا با راهنمایی و نظارت ایشان و همراهی گروه علمی این بنیاد کتابی با عنوان گوناگون را تقدیم علاقه مندان می‌نماید.

لینک کوتاه : https://bonyadeghoran.com/?p=605
  • دیدگاه‌ها برای آثار منتشر شده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها
100 انلاین آیت‌الله وحید خراسانی اسماعیل گندمکار بنیاد قرآن بنیادقرآن بنیادقرآن، بنیادقرآن،اهانت به قرآن بنیاد قرآن، بنیادملی سادات بنیادقرآن، تجریش آنلاین بنیاد قرآن، تفاهمنامه، موسسه رصدگر بنیاد قرآن، تقدیراز مادران شهید بنیاد قرآن،حاج شیخ حسین انصاریان، دارالعرفان شیعه قم بنیاد قرآن، حکمرانی فرهنگ، بهزاد تیموری بنیاد قرآن، ستاد سمر بنیاد قرآن، سومین همایش حکمرانی،شورای راهبردی بنیاد قرآن، سید مهدی حسین زاده، حسین انصاریان بنیاد قرآن،سید مهدی حسین زاده، شورای راهبردی، بنیاد قرآن،شورای راهبردی بنیاد قرآن، معالم القرآن بنیاد قرآن،معالم القرآن، دکتر شمس بنیادقرآن،مهدتربیت،مسابقه بنیاد قرآن،نمایشگاه بین المللی قرآن بنیادقرآن، نمایشگاه بین المللی قرآن،مهدتربیت، رمان بنیاد قرآن، نمایشگاه بین المللی قرآن، پژوهشنامه عصر مکتب حکمرانی بنیاد قرآن، نمایشگاه قرآن بنیاد قرآن، نمایشگاه قرآن، بنیاد قرآن، نیمه شعبان بنیاد قرآن، پیام به دختران بنیاد قرآن، کارگاه خوشنویسی بنیاد قرآن، کانون تربیتی صحیفه سجادیه بنیاد قران تدوین دایرة المعارف، بنیاد قرآن حکمرانی در نظام احسن هستی خبرگزاری صد آنلاین دوره آموزشی مدیران حکمران قرآنی، بنیاد قرآن شورای راهبردی صد آنلاین طرح نجم معالم القرآن نشست‌های تخصصی نمایشگاه هفته نامه هفته نامه،تعالی،بنیادقرآن هفته نامه تعالی پاسخ به شبهات